יום רביעי, 4 בנובמבר 2009

קצת עלינו

במרום הפקות נוסדה בשנת 2004 במטרה להוות פלטפורמה המקשרת בין גופים שונים ורבים בתעשיית הבידור,כשמטרתה הראשית הינה לקדם אמני במה מתחומים שונים (שירה,משחק,ריקוד,דוגמנות ועוד) בצעדיהם
הראשונים בעולם הבידור הישראלי.
בבמרום הפקות מועסקים כיום למעלה מ-80 עובדים,אשר כל אחד בתחומו פועל במטרה אחת עקרית - להיות הבמה שלך להצלחה.במרום הפקות פועלת בארבעה סניפים אשר נמצאים בחיפה ובתל אביב ובהם נמצאים חדרי אודישנים, סטודיו לצילום, אולפן ההקלטות, מחלקת תיאום הפקות, בית הספר למשחק והסוכנות לייצוג טאלנטים,הפעילות השיווקית, פרסומית, הפקת תכנים לאינטרנט ולסלולר, מחלקת עיצוב גרפי ועוד.כמו כן בסניף בחיפה אשר ממוקם בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה והוא נועד לתת מענה ללקוחות יעד בצפון הארץ וכולל סטודיו לצילום, כיתות ללימודי אמנויות, מחלקת תיאום הפקות (הפקות שנערכות בצפון הארץ), חדרי אודישנים ונציגי הסברה.
במרום הפקות מספקת את הצורך הכי בסיסי של כל אמן, מתחיל כוותיק, באמצעות "המוקד הארצי לאודישנים", במרום הפקות הפכה זה מכבר לשם דבר בתעשייה וידוע לכל שהדרך אל מרכז הבמה מתחילה בבמרום הפקות.המוקד הארצי לאודישנים הוא בגדר גולת הכותרת של במרום הפקות ומטרתו לספק לכם מידע רלוונטי על הפקות חדשות. באמצעות מערכת משוכללת וייחודית, צוות המוקד מסוגל להצליב את הנתונים הרבים הנאספים מידי יום (אודות הפקות חדשות ותפקידים פנויים בתחומי הבמה השונים כדוגמת שירה,משחק,ריקוד,דוגמנות,תוכניות ריאליטי ועוד) עם מאגר הלקוחות הרשומים ולמצוא התאמה בין התפקידים לדורשי העבודה לפי תחומי עניין וכישורים.המערכת המאפשרת סינון באמצעות פילוח הנתונים לפי כל קטגוריה (גובה, גיל, משקל, מין, סגנון מראה, כישורים וכיו"ב), מאפשרת למלהקים לצפות במועמדים פוטנציאליים ללא צורך בזימונם, כך שמנויי במרום "נמצאים" באודישן גם כשהם לא "הולכים" לאודישן ומערכת זו משפרת את הסיכויים לקבלת תפקידים באחוז ניכר וכן חוסכת לאמנים זמן והתרוצצויות.
בקבוצת במרום הפקות קיימות מחלקות נוספות אשר בעזרתן אנחנו נותנים לך את כל הבמה להצלחה במקום אחד,כל המחלקות אמורות לקדם את אמני הבמה בצעדיהם השונים ולתמוך
ב"המוקד הארצי לאודישנים".
המחלקות הנוספות במרום הפקות הן:

* אולפני הקלטות - אקו רקורדס
אקו רקורדס הוא אולפן ההקלטות הרשמי של במרום הפקות ובו ניתן להקליט סינגל, דמו, אלבום, דיבוב לסרטי אנימציה ופרסומות ועוד. לבמרום הפקות יש מאגר קולות עצום לנוחיות חברות הפקות ומשרדי פרסום המחפשים קריינים ומדובבים לתשדירים. אולפן ההקלטות אקו רקורדס משמש גם כאולפני צילום להפקות סלולריות ואינטרנטיות.

אולפני אקו רקורדס אחראית על הפקת וידיאו קליפים מהמובילים בערוצי המוזיקה (בין הקליפים שהופקו ע"י אקו רקורדס ניתן למצוא את "לואי" ו"אינדיה" להראל מויאל).
* מחלקת תאום הפקה (תאום ניצבים)
* צוות מחלקת תיאום הפקות עובדת מול כל ערוצי וגופי ההפקה בארץ, על בסיס יומי, במטרה לאתר את צרכי ההפקה ולענות על הדרישות שלהם באמצעות המאגר העצום של במרום הפקות.
מחלקת תאום ניצבים מספקת מידי יום עד מאות עובדים ובכל סט ניתן למצוא את נציגינו (עובדים ונהנים). על סט של סרט, בפרסומות, בסדרות חדשות ואף בקליפים, רוב הניצבים שתראו הם נציגי במרום הפקות.
* סוכנות לייצוג טאלנטים מאחר וכשרונות רבים מגיעים לסניפי במרום הפקות מידי יום, הרי זה רק טבעי ש"ציידי כשרונות" יחוגו סביב סניפי החברה במטרה למצוא את כוכבי העתיד. במרום הפקות זיהתה את הפוטנציאל הגלום בקרב המנויים וייסדה את הסוכנות המקצועית לייצוג טאלנטים. כיום רשומים בסוכנות זמרים, דוגמנים, רקדנים ושחקנים מקצועיים אשר זוכים לטיפול שוטף בכל הצרכים שלהם כאמנים (הסוכנות שולחת את קורות החיים שלהם באופן אישי למלהקים ודואגת שהם יגיעו לאודישנים החשובים ביותר, הסוכנות דואגת לחוזה עבודה אופטימלי מול גופי ההפקה וליחסי הציבור של האמן לאורך כל הדרך). ה"אני מאמין" של סוכנות הטאלנטים של במרום היא: ייצוג ברמה מקצועית בשילוב יחס אישי.
* מחלקת האינטרנט של במרום הפקות נוסדה בכדי לאפשר ללקוחותיה חוויית גלישה אדירה לצד מענה מיידי לצרכים של אמן מתחיל: מיידע רלוונטי ומיידי על כל אודישן חדש.
לכל אמן יש כרטיס אישי בו הוא יכול להתעדכן ולעדכן את הפרטים שלו (תמונות חדשות, תפקידים וכיו"ב) ומצד שני הוא יכול להנות מאתר תוכן מרתק המספק את חדשות עולם הבידור, כולל כתבות טקסט, כתבות וידיאו, סקרים, תחרויות ועוד אטרקציות.
* תגליות - בית הספר לאמנויות הקולנוע והבמה במטרה להכשיר את קהל הלקוחות שלנו לקראת העבודה על הבמה או מול מצלמה, נוסד בית הספר לאמנויות הבמה המאפשר לתלמידיו להתמחות במגמות: משחק, הנחיה, דוגמנות, שירה ועוד. במסגרת כיתות אמן, שיעורי הכנה לאודישנים ושיעורי פיתוח קול ועד לקורסים מלאים (במשך 4 חודשים רצופים), בהם קבוצה קטנה עובדת באופן אינטנסיבי עם מיטב האמנים בארץ, תגליות – בית הספר לאמנויות הקולנוע והבמה, שם לו למטרה להכשיר את בוגריו לעבודה בתעשייה.בצוות המורים של תגליות ניתן למצוא את נתי רביץ,קובי מחט,רודריגו גונזלס,סמדר קליצ'ינסקי,איתי תורג'מן.
* מחלקת הפקות סטודנטים מחלקה זו נועדה לתת מענה להפקות סרטי סטודנטים, כולל תיאום אודישנים, הקצאת חדרי אודישנים וחזרות, אספקת ציוד עזר ועוד (וכל זאת ללא תשלום) במטרה לסייע לסטודנטים (הדור הבא בתעשייה) בהפקות הבכורה.