יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

במרום הפקות - הבמה שלך להצלחה

לאחר שבפוסט הקודם תיארנו באופן כללי את פעילות במרום הפקות על מחלקותיה השונות.בפוסט זה ארחיב על הפעילות העיקרית אשר בעצם על פעילות זו נוסדה חברת במרום הפקות.
פעילות זו היא שירות ההרשמה לאודישנים בתעשיית הבידור הרי לא סתם במרום הפקות מכונה גם "המוקד הארצי לאודישנים".
אנחנו משתדלים שדרכנו תהיה ייחודית בכל אשר נעשה וכך גם השתדלנו ששמנו יהיה ייחודי,המילה במרום, מורכבת מצירוף המילים במה ו- רום, כלומר, במה שקצת יותר גבוהה מכל הבמות האחרות.בנוסף, כששואלים איפה יש כוכבים, התשובה המתבקשת היא...במרום.
המוקד הארצי לאודישנים הוא בגדר גולת הכותרת של במרום הפקות ומטרתו לספק לכם מידע רלוונטי על הפקות חדשות.
הרישום הבסיסי של במרום הפקות מתבצע דרך הרשמה אשר מאפשרת להכנס באופן חופשי ללוח האודישנים, להוריד פלייבקים מהאתר, לצפות במונולוגים באופן חופשי ולהנות ממגוון תכנים רחב! איך מתחילים ? ממלאים את טופס ההרשמה או שולחים את המילה אודישנים למספר 3100.מסלול ה- sms מאפשר לך לקבל עד 4 הודעות לטלפון הנייד בכל חודש, וכמות הודעות בלתי מוגבלת בתוך הכרטיס האישי שבאתר ללא תשלום נוסף!
המסלול המקצועי של במרום הפקות מיועד למי שרוצים להגיע לאודישנים מקצועיים: אודישנים במשחק, אודישנים בדוגמנות, אודישנים בריקוד, אודישנים לשחקנים, אודישנים לרקדנים, אודישנים לזמרים, אודישנים למדובבים ועוד אודישנים רבים.
במרום מציעה מגוון מסלולי רישום מקצועיים (מסלול משחק, מסלול דוגמנות, מסלול VOICE ומסלול ריקוד),
ההרשמה למסלולים כוללת הפקת תמונות, הפקת ויאו-בוק (showreal), דגימות קול באולפן (למדובבים) סדנאות הכנה במשחק ודוגמנות, וכיתות אמן עם גדולי האמנים בישראל.
כדי להגיע לאודישנים הגדולים והחשובים יש צורך להגיע למפגש ייעוץ במשרדי במרום הממוקמים לנוחיותכם בת"א או בחיפה. המסלולים פתוחים לכל הגילאים, גם למי שאין להם רקע בתחום. על מנת להרשם למסלולים המקצועיים יש לתאם פגישה באמצעות שליחת טופס "צור קשר" שבאתר, או תיאום פגישה בטלפון 03-6335200 (ת"א) 04-9114200 (חיפה).
נשאלת השאלה מה ההבדל בין סוכנות לבין במרום הפקות - המוקד הארצי לאודישנים?הסוכנות אחראית על ייצוג האמן ושיווקו. הסוכנות נדרשת להאמין באמן ולהשקיע בו. רוב הסוכנויות מקבלות אך ורק בוגרי בתי ספר למשחק (3 שנים) או מראה חיצוני מבטיח של דוגמן. כדי להתקבל לסוכנות עוברים ראיון אישי ואודישן. ברוב המקרים שחקנים נדרשים להפיק תמונות על חשבונם אצל צלם מקצועי. אין צורך לשלם לסוכנות. הסוכנות מרוויחה אחוזים מכל שקל שהאמן יקבל. האחוזים משתנים בהתאם לסוכנות ולמיוצג, ובהתאם לפרוייקט.ברוב הסוכנויות ההסכם הוא ל- 5 שנים.המוקד הארצי לאודישנים פועל באופן שונה לחלוטין. הרישום במוקד לא קשור לכישרון של האמן, ופועל כך שכל אחד יכול לקנות בכסף את המידע על האודישנים (כמו מנוי לעיתון). באופן כזה, האמן לא כבול בהסכם, ויכול להחליט בכל רגע נתון מי ייצג אותו.
ברבים מהמקרים אין צורך בייצוג והמוקד הארצי מאפשר לאמן לקחת את כל הכסף לעצמו מבלי להפריש אחוזים לאף אחד.בניגוד לסוכנויות שמתעסקות לרוב רק בשחקנים או דוגמנים, המוקד הארצי מספק מידע גם בתחומים של ריקוד ומוסיקה.
עובדה ידועה וחשובה היא, שהממוצע בסוכנויות הוא 3-4 אודישנים בשנה לעומת 50 אודישנים בממוצע במוקד הארצי. כמות האודישנים נותנת יותר סיכוי ליותר אמנים.לאחרונה, המוקד הארצי מאפשר לחלק מהאמנים לבחור גם באפשרות של ייצוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.